Jucător de cursă lungă

O strategie în ton cu rutina și feedback-ul partenerilor.

Despre RegioConsult

Pe piață din 2001 încoace

Compania RegioConsult este prezentă pe piaţa românească din anul 2001. În 2008, PNO – companie independentă de consultanţă in finanţări, lider în Europa- a preluat compania RegioConsult. În anul 2011 echipa de management, prin intermediul unei preluări se desprinde din reţeaua internaţională şi îşi continuă activitatea cu echipa multidisciplinară. Citește în continuare ›
RCM Figures Infographics 2016 RO

Echipa

Ilyés Szabolcs – Executive manager RegioConsult Szabolcs este director general al unei firme de consultanță cu experiență de peste 10 ani în obținere de fonduri europene, în dezvoltare strategică și în consultanță în afaceri – RegioConsult (Regional Consulting&Managment SA). Cu o experiență internațională (din septembrie 2008 era Country Manager în cadrul filialei din România a firmei PNO Consultants, contribuit la dezvoltarea PNO CEE) în momentul de față coordonează o echipă de peste 20 de oameni în 5 birouri din România. Politolog şi expert în relaţii europene, absolvent mai multor facultăți din țară și din străinătate Szabolcs este partener în firma de M&A Osprey Partners, prin care desfășoară activități de consulting în fuziuni și achiziții, și este activ în turism fiind partener în mai multe firme turistice din Harghita, acționar într-o firmă de proiectare industrială. Szabolcs în perioada 1999-2001 a fost vicepreşedinte al Uniunii Studenţilor Maghiari din Cluj Napoca, a fost manager de proiect al Fundaţiei Civitas pentru o Societate Civilă, a devenit fondator şi director executiv al Asociaţiei Ergo dobândind experienţă de leadership organizaţional şi management. Și în momentul de față organizează diferite evenimente, cursuri, degustări de vinuri, și practică diferită sporturi.
În anul 2002 a terminat Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor din cadrul Universității Babeș Bolyai din Cluj-Napoca, cu specializarea Comerț Exterior. După finalizarea studiilor a lucrat la Camera de Comerț și Industrie Covasna, după ce în perioada 2004-2008 a început să lucreze în sectorul bancar ca și consultant bancar, după ce a ajuns pe poziția coordonator al unei agenții a băncii BRD – GSG. Din anul 2008 a început să lucreze în echipa PNO, iar din anul 2010 este branch manager al biroului RegioConsult din Sfântu-Gheorghe. Se ocupă cu managementul proiectelor în domeniul agriculturii, dezvoltării rurale, dezvoltării industriale. În anul 2013 a lucrat la Ministerul Fondurilor Europene, în evaluarea și managementul proiectelor de energie regenerabilă, având funcția de expert extern. Pe lângă serviciu în timpul ei liber desfășoară și alte activități cum ar fi: alpinism, bicicletă, schiatul, gastronomie și degustări de vinuri.
În anul 2004 a absolvit Facultatea de Științe Economice, Juridice și Administrative din cadrul Universității Petru Maior din Târgu Mureș. A început cariera ca și consultant fiscal, după care s-a specializat pe domeniul contabil. În anul 2006 a participat la constituirea Universum Consulting SRL, până 2013 a lucrat ca și asociat și coordonator. În perioada aceasta, a asigurat consultanța financiară, consultanță pentru investiții și consultanță în ceea ce privește contabilitatea în principal pentru întreprinderii străine aflate în teritoriul României. După asociația din 2013 s-a alăturat echipei RegioConsult, în biroul din Târgu-Mureș s-a ocupat cu managementul proiectelor și cu activitățile financiare ale firmei. Experiența sa vastă cuprinde managementul proiectelor în domeniul dezvoltării rurale, agriculturii, dezvoltării industriale. Timpul liber, ca și tatăl a trei copii, îl petrece în mediul cultural sau cu alte activități precum schiatul, excursii cu bicicleta, sau pur și simplu în mediul liniștit al familiei.
În anul 2008 a absolvit Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor din cadrul Universităţii Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca, cu specializarea Finanţe şi bănci. În anul următor a absolvit şi masteratul în cadrul aceleiaşi facultăţi, cu specializarea Marketingul produselor. A mai studiat în Danemarca timp de un an şi jumătate în cadrul universităţii IBA, unde a devenit licenţiat în Comerţ şi Marketing Internaţional. Din anul 2011 lucrează la biroul din Sfântu Gheorghe al companiei Regional Consulting & Management SA, având funcţia de consultant. Lucrează pe întocmirea proiectelor întreprinderilor mici şi mijlocii şi ale administraţiilor locale, care vizează sectoare precum agricultura şi turismul.
Absolventă a Facultăţii de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor, specializarea Contabilitate și Informatică de Gestiune (2008) şi a masteratului Managementul Dezvoltării Afacerilor (2009) în cadrul Universităţii Babeș-Bolyai Cluj Napoca. Începând din mai 2008 se ocupă cu pregătirea și implementarea proiectelor finanțate din fondurile structurale în cadrul RegioConsult.
Forró Lívia a studiat Economia Turismului Intern și Internațional în cadrul Facultății Româno – Americane între anii 2005-2008 în București, și-a continuat studiile cu masterat în Administrarea Afacerilor în Turism în cadrul Academiei de Studii Economice între anii 2008-2010. În timpul masteratului, a început să lucreze în comerțul cu textile (Disney Cactus Clone brand) ca administrator, după care și-a acumulat experiențe în sectorul ONG ca șef de birou. În momentul de față lucrează ca și consultant în cadrul firmei Regional Consulting & Management S.A. la biroul din Sfântu Gheorghe, se ocupă cu informarea clienților despre posibilitățile de accesare a fondurilor europene, întocmirea și managementul proiectelor. Pe lângă serviciu, în timpul ei liber, desfășoară activități sportive cum ar fi: zumba, mersul cu bicicletă și schiatul; fiind membru activ al Asociației Copiilor și Tinerilor cu diabet din județul Covasna, încurajează activitățile asociației în scopul asigurării unei vieți normale pentru copii și tineri diabetici.
Economistă, absolventă a specializării Marketing (2008) şi a masteratului (2010) Strategii şi politici de marketing ale Facultăţii de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor din cadrul Universităţii Babeş-Bolyai din Cluj Napoca. În perioada septembrie 2007 – august 2008 a lucrat în cadrul departamentului de marketing al firmei comercializatoare de jucării PeakToys SRL din Cluj-Napoca, având ca responsabilitate generală coordonarea magazinului on-line de jucării a acestuia, în special relaţionarea cu clienţii şi pregătirea campaniilor promoţionale şi publicitare. În septembrie 2008 s-a alăturat echipei firmei RegioConsult, iar din luna noiembrie 2008 este consultant şi responsabil de marketing în cadrul PNO Grant Consultants SRL / Regional Consulting & Management SA. În anul 2013 a lucrat la Ministerul Fondurilor Europene, în evaluarea și managementul proiectelor de energie regenerabilă, având funcția de expert extern. Lucrează pe proiecte de investiţii ale unor întreprinderi mici şi mijlocii din diferite ramuri industriale, pe proiecte de IT ale unor IMM-uri, respectiv pe investiții realizate de instituții publice.
Între anii 2002 – 2008 a studiat istorie și științe politice în cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj Napoca. În acești ani a coordonat organizația studențească a studenților maghiari de la Facultatea de Științe Politice și Administrative, și s-a alăturat Asociației ErGo în cadrul căreia a participat la organizarea mai multor ediții ale Universității de Vară și Taberei Studențeşti de la Balvanyos. Din anul 2006 face parte din echipa companiei RegioConsult, în care este responsabil în primul de proiectele derulate de autorități publice, respectiv de consultanță în domeniul achizițiilor publice.
A terminat Facultatea de Știinte Economice și Gestiunea Afacerilor, specializare Finanțe-Bănci în cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj Napoca în anul 2012. Tot aici a terminat și masteratul în 2014, la specializarea Gestiune Financiară Corporativă. Este consultant la firma de consultanță și management SC Regional Consulting & Management SA din iunie 2014. Se ocupă cu proiecte depuse pentru finanțare în cadrul PNDR și POSCCE.
Bende Kinga Krisztina – Management Assistant Începând din anul 2005 Kinga este management assistant al unei firme de consultanță cu experiență de peste 10 ani în obținere de fonduri europene, în dezvoltare strategică și în consultanță în afaceri – RegioConsult (Regional Consulting&Managment SA). În perioada 1995-2001 era secretară la firma Scantrade Romania Import Export Srl iar între 2002-2004 la firma Sanirom Srl. A terminat la Liceul Industrial Tehnofrig, după care a obținut o diplomă de contabilitate primară. Momentan, pe lângă activitatea de la Regional Consulting & Management SA, este implicată și în activitatea Essence Process Foundation România biroul din Cluj Napoca, care se ocupă de organizare de seminarii pentru dezvoltare personală.
Între anii 2009 – 20013 a studiat drept în cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj Napoca. Din anul 2015 lucrează în biroul din Odorheiu Secuiesc la compania Regional Consulting & Management SA. Se ocupă cu pregătirea şi implementarea proiectelor de investiții ale întreprinderilor mici şi mijlocii.
Absolventă a Facultăţii de Limbi şi Literaturi străine specializarea engleză – italiană. La începutul anului 2010, s-a alăturat echipei PNO Grant Consultants, ocupând poziţia de Management Assistant, implicându-se activ şi în depunerea cererilor de finanţare ale proiectelor echipei Regional Consulting & Management – Partener PNO din Bucureşti dar şi din ţară.
Réka Emőke Vincze – Consultant