Gestionarea proiectelor cu finanțare (nerambursabilă)
Inițiativa
Doriți să aplicați, dar nu știți dacă aveți competența necesară? Compania noastră va evita întotdeauna exagerările și vă va oferi un răspuns clar și direct la întrebările dumneavoastră. Vă vom încuraja să vă înscrieți doar dacă suntem convinși că sunteți pregătit și că aveți șanse mari de reușită. Dacă ajungem la această concluzie, vă putem sprijini în următoarele operațiuni:
– Evaluarea și prezentarea opțiunilor de finanțare care corespund nevoilor dumneavoastră;
– Dacă este necesar, vom identifica și vom recomanda un partener de proiect potrivit;
– Definirea, pe baza informațiilor obținute, a unei scheme preliminare a proiectului (proiectelor).
Formularea cererii
Antreprenorii se feresc adesea să redacteze cereri și nu fără un motiv întemeiat: este ușor să te pierzi în multitudinea de formulare și cereri și să faci un pas greșit. Dar nu trebuie să vă faceți griji, pentru că RegioConsult se ocupă de cea mai mare parte a acestei sarcini. Scopul nostru este de a vă oferi soluții utile, de calitate, prin îndeplinirea angajamentelor de mai jos:
– Vom pregăti și vom prezenta propunerea cât mai bine posibil;
– Asigurăm suport în întocmirea clarificărilor şi completărilor solicitate de finanţator (sau alt partener implicat în proiect);
– Coordonăm procesul de pregătire a proiectului de finanțare.
Implementare și administrare
Proiect depus cu succes! Dar ce urmează? Deși multe persoane aleg să ia o pauză și să se relaxeze, noi știm că obiectivul este încă departe. Partea de implementare este cea în care se pune accentul pe gestionarea proiectului și pe coordonarea eficientă și eficace a resurselor. În cele ce urmează, vom rezuma procesele de implementare, monitorizare și coordonare a proiectului, în etape mai mici și mai mari, cu exemple concrete pe care vi le putem oferi:
Organizarea şi coordonarea implementării proiectului;
Monitorizarea implementării proiectului în conformitate cu regulile de finanţare;
– Asistență în gestionarea proiectului;
– Planificare financiară a proiectului;
– Organizarea procedurilor de achiziție conform contractului de finanțare;
– Asistență pentru întocmirea documentelor solicitate de finanțator;
– Gestionarea și coordonarea partenerilor implicați în proiect;
– Participarea la vizitele de monitorizare şi de verificare efectuate de către organele de control;
– Monitorizarea respectării clauzelor contractului de finanţare.